A hőség és a szállítás
Kedves Zöld ivó; -evő barátaink!
Szeretnék pár szót ejteni, a GLS kiszállítással kapcsolatban.
Hál’Istennek meleg van, igazi jóó kis nyári kánikula, imádom minden percét..de van bizony hátránya is, és most ezzel kell foglalkoznunk. Mégpedig, hogy hiába iparkodunk frissen leszedni, csomagolni és azonnal (igen, még a csomagolás délutánján) átadni a futárszolgálatnak a csomagjaitokat, ha nem veszitek át másnap a futártól (esetleg nem vagytok elérhetőek telefonon, vagy nem vagytok a címen stb), az bizony könnyen megromolhat a meleg miatt.
Mi semmilyen tartósítószert nem használunk a növényekre, így hamar megkettyenhetnek (saját szóhasználat bocsánat), ha nincsenek megfelelő hőmérsékleten tárolva.
Ezért a Ti érdeketekben kérlek benneteket, olyan címet és elérhetőséget adjatok meg, hogy a szállítás napján (szerdán), mindenképp át tudjátok venni, és azonnal be tudjátok tenni a hűtőbe. Ha pedig nem kaptok sms-t, akkor kérjétek el tőlünk nyugodtan a csomagazonosítótokat, hogy tudjátok felvenni a GLS-el a kapcsolatot (06 29 886 670).
Tények: Onnantól, hogy mi Átadjuk a csomagjaitokat a GLS-nek, semmilyen befolyással nem bírunk, nincs rajta kontrollunk, látjuk a rendszerben, de belenyúlni, a futárral beszélni, bármit módosítani Nem tudunk, így onnantól felelősséget sem tudunk érte vállalni. Mi is csak panasszal tudunk élni, és kb ennyi.
Természetesen, ha a GLS hibázott eddig bármikor, Mi pótoltuk és újra kiküldtük a csomagot, mert így éreztük tisztességesnek, hisz nem rajtatok múlt. Azonban, ha valami oknál fogva Ti nem veszitek át időben, azt a csomagot nem tudjuk sajnos újra küldeni.
Épp ezért gondoltam, hogy felhívom a figyelmeteket, a csomag átvételének fontosságára, hisz nem szeretném, hogy bárki csalódott legyen.
Azért dolgozunk, hogy friss, vegyszermentes zöld levél kerüljön az asztalodra, amitől egészséges, és ez által boldog légy!
A Zöld legyen Veled!
Ölelés Mariann😘😘😘
0 hozzászólás