Menü

5 nagyszerű fogyókúrás téli zöldség

Burgonya: A burgonyát sokféleképpen el lehet készíteni. A glikémiás indexe magas, de bátran lehet fogyasztani fogyókúra alatt. Egy közepes méretű burgonya csupán 110 kalóriát tartalmaz.

Karfiol: Nagyon kevés kalóriát tartalmaz, és emellett rengeteg benne a tápanyag. A semleges íze miatt sokféleképpen fogyasztható. Meg lehet főzni, sütni, pürésíteni de nagyon jó nyersen is.

Kelkáposzta: Nagyon gazdag C-vitaminban, béta-karotinban. Segít a szervezet méregtelenítő folyamatait beindítani. Nagyszerű alapanyag lehet a levesekhez vagy köretekhez. Mivel alacsony az energiatartalma ezért nagyszerű lehet a fogyókúrában.

Tök: Nagyszerű főzelék készíthető a tökből. Nagyszerű krémleves készíthető belőle. Egy tányérnyi tök körülbelül 200 kalóriát tartalmaz.

Kelbimbó: Rendkívül jó rostforrás a szervezet számára és mindössze 28 kalória van benne. Nagyon jó húsokhoz köret mellé. Akár csak a kelkáposzta, ez is sok C-vitamint, A- és K- vitamint tartalmaz.
5 nagyszerű fogyókúrás téli zöldség

Tartalomhoz tartozó címkék: Zöldség fogyókúra

Keresés