Posted on Hozzászólás most!

Egészséges életmód lépésről-lépésre 3. rész

Készen álltok, hogy folytassam, mik a tiltó listás ételek (cukor tekintetében)?..mert az ördög a részletekben rejlik, bizony ám, az apró dolgokra is oda kell figyelni.

Gondoltad volna, hogy a ketchup, a mustár, a majonéz, a joghurtok, a pudingok, a túrórudik, a befőttek, konzervek, instant kávék,a felvágottak,….igen jól látod, azok is (a felsorolást folytathatnám napestig), mind mind cukorral vannak tele? Hál’Istennek lehet belőlük kapni cukormenteset is…mindenből!!

Összegezve: Kérlek, szánj időt a bevásárlásra, vigyél magaddal szemüveget, ha kell (nekem sajnos kell jó ideje), és nézd meg a termékek összetevőit. Ha van közöttük cukor, akkor inkább tedd vissza. Nekem már megvan a köröm, mit, hol szerzek be, mit hol érdemes venni, amiben nincs. Külön bevásárló listám van a Lidl-re, (szeretem a Lidl-t, mert pl lehet venni magas hústartalmú virslit, sonkát, kolbit stb) a Spar-ra, Tesco-ra is.

Ha nem tudsz fogyni (annak ellenére, hogy iszod a zöldet), fáradékony vagy, evés után esik le a fejed, ingadozik a hangulatod, akkor mindenképp nézd meg miket eszel, és iszol, van e benne cukor. Ha jobban szeretnél lenni, cseréld le őket, és meglátod, mennyivel jobban érzed majd magad.

A Zöld legyen Veled!🍀🍀🍀

Ölelés🥰🥰🥰
Mariann

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.